T O P

Season 1 of Ranked in Titanfall 3 starts tomorrow! Any other Scavenger mains looking to grind?

Season 1 of Ranked in Titanfall 3 starts tomorrow! Any other Scavenger mains looking to grind?

JDutch921

This community has lost its fucking mind


Smurfson

Yuuuup


JDutch921

Wait are you the actual smurfson?


Smurfson

Yeh it me! :)


JDutch921

Sweet


Im_Normie

For real?


Smurfson

Yeh!!


Haha-funny-name

No wait, for real real?


Smurfson

For real real!


Haha-funny-name

Cool


Cobalt_Gaming

some might say “cold”


Nusent

Contrastive focus reduplication


BranislavBGD

Not for play play?


Vadoc002

When next vid


Smurfson

Sometime soon hopefully, i’ve had like 3 or 4 in production but just haven’t had the drive to finish them and mostly just been working


Vadoc002

You have a job ?


Smurfson

Yeh! Full time video editing!


Lonelydoggo198

oh my god it's fuckin smurfson what a legend :)


Smurfson

Hello! :)


Kourada_tv

Ye, he works for SirSwag, sometimes https://youtube.com/channel/UCJy232tY_LUd1NuBgsSNUEA And he himself is https://youtube.com/c/smurfson


Always_Path

U doing a review of titanfall 3 soon?


FragGirl86

now i have to check you out. i made 2 videos on titanfall and they arent even good so im a fellow video maker, yay for me


Smurfson

Haha well if you do it would mean the world!!


FragGirl86

subbed and all, im gonna watch all of your vids and like them all, titanfall guys together strong


Smurfson

Haha means the world, thank you!


The027Guy

Are you going to G100 the Quad take too


ResponsibilityJolly1

Yo it’s fucking smurfson


Smurfson

Hello!


GrozaTheChronicler

Who are you if you don't mind me asking?


RhysNorro

lmao nerd


Smurfson

Nerrrrrrd 😎


RhysNorro

*Augh* ***i have been defeated***


GunnerZ818

Who is Smurfson.


Smurfson

Me! I make vids sometimes


GunnerZ818

Oh ok. But vids on what?


Smurfson

Well, what sub are you in? ;)


GunnerZ818

Well I’m in multiple subs.


Smurfson

Same! What sub was this post your on right now made in?


Im_Normie

Keep up the good work


GunnerZ818

Well titanfall. So you make vids on Titanfall stuuf


DragonSniper02

I love your positivism and patience think i might subscribe just for your cool attitude


Splaishe

u/smurfson


GunnerZ818

Ok but what does he do.


Head-Sherbert2323

Youtube.


Lagspresso

Who?


S_Destiny_S

nice designs,also good work on news without the BS when you worked on it


Smurfson

Thank you, and thank you! Means the world 💙


Kourada_tv

A bröthēr with good taste in yt content


S_Destiny_S

BrÖthœr I haven't done one of those in a year


Kourada_tv

Ye, I havent seen many bröthērß in the wild for some time now, the discord got nuked and rebuilt so I think thats why


xXinsertCoDGMtagXx

When the DDoS attack ends & the hacker goes to jail everything will return to normal #𝓜𝓪𝔂𝓫𝓮


DXT0anto

According to the 5 or 7 stages of grief, the fall of the DDoS attacks can bring the next stage ***Depression***


KoshiLowell

It's fucking eldenring all over again. Except they got their trailer so their curse has been transferred to us.


JDutch921

U rite


Anhilliator1

Only a matter of time until Armored Core joins us.


A_random_poster04

And to quote Reggie: “ really does suck, and I mean that in the good way!”. Sniff… I am gonna miss that man


odiumodious

folks over at r/starwarsbattlefront have been doing this for almost a month now lmao


madewithgarageband

Me this whole week: *grabs popcorn*


FarofaBoyZzZ

Hell yeah, let's lose our fucking minds


JDutch921

I'M ALREADY HEARING VOICES


randompesron

I mean have you [Seen](https://www.reddit.com/r/Pikmin/comments/f5hcas/the_current_state_of_rpikmin/?utm_medium=android_app&utm_source=share) the state of the Pikmin sub this is a second place sure but man


JDutch921

Okay that's worse


pichael288

It's a defense mechanism. This sub has been the very definition of depression lately.


dakrax

This sentiment is more over used than the tf|3 memes themselves


Crested-Auklet

It's been so long since respawn has touched us. We are now cave people at this point.


FieldEnvironmental

"We do you never look at me during?" Lolololol


TWTO-

Good


Need_something_

and I fucking love it


Agorbs

Unironically might unsub because of this, the joke was funny for the first few hours but now it’s just repetitive


God_Damnit_Nappa

This place is full of fucking overly dramatic people.


Key_Negotiation_9861

As u/notarespawndeveloper said "You guys have too much time on your hands"


DubThisGamer

You need a Sapper or Jackal main on your team?


Smurfson

Yes we do! Dire need of 1


DubThisGamer

Well you've found one! I guarantee those Engineer Pilots won't be a problem.


Smurfson

Hell yeh, let’s get this bread


LemmenBoy

What about a Void main 👀 I hear Ronin 2.0 is being picked more and more in Ranked due to his recent buffs, but Void is his hard counter :)


In-Kii

^(Ronin 2.0 should be a Prime version of a Titan called Bushi.)


LemmenBoy

that would be pretty fucking cool, like i wanna see traditional samurai armor-type design in a titan


Shakespeare-Bot

Thee needeth a sapper 'r jackal main on thy team? *** ^(I am a bot and I swapp'd some of thy words with Shakespeare words.) Commands: `!ShakespeareInsult`, `!fordo`, `!optout`


DubThisGamer

Good bot


Redditer_54

Good bot


JackBelvier

Do you have any tips for getting better with Jackal? I love his aesthetic and his move set, but I just keep getting stomped.


DubThisGamer

My advice, just run the Burst Charger Bolt Rifle kit with the Overcore Titan kit. It's the fastest way to get your Shield Core and destroy overconfident Pilots.


FerroLux_

This feels like an asylum nowadays lmao


Smurfson

Lol yuup


soufatlantasanta

I mean at least we can bond over being crazy, since we can't bond over playing TF1/2 anymore Or maybe this is all a psyop by Respawn and the most confusing rollout for a new game ever


zsdonny

Do you guys think TF3 is ESport ready? Feel like that would push more interest into the whole series


Flare0210

Dude, could you imagine an eSports tf3? I'm willing to bet tf2 could have accomplished it as well.


thatonegamerplayFH4

Yeah if tf2 caught wind it would have made a great eSports platform


dakrax

The only issue is the grapple is crazy


thatonegamerplayFH4

Yeah and


dakrax

Thats the only issue


Prazival

How is that an issue?


dakrax

It's pretty hard to counter if the user k ow what they're doing


Prazival

If played at a professional level I guess it's a death trap. In live fire grapple isn't any good at all.


In-Kii

Feature*


marcosmou

nah, tf2 was a bit to unbalanced, weapons like the car, spitfire, smart pistol, not to mention grapple.


SEVX_Z

God please no, eSports has killed gaming. It went from a fun hobby you could make a career out of to being designed to be played like a career regardless of a person’s success. Genuinely hate the way game are designed now, especially shooters.


man_a_myth_a_legend

Unpopular opinion but keep esports far away from any good game. All ranked ever did was create dissatisfaction, obsessive balance changes, and a focus on strictly balance at the expense of fun


sgtfuzzle17

Fuck no. Esports brings out the worst in gaming communities in my experience - the casual queues empty out, and if you play ranked and make a single misplay sweaty idiots will verbally abuse you because they didn’t get their Internet points.


StrangerOfHere

ice Cold on the pred grind 💪😤 -Momentum


Smurfson

💪🏻😤


Thrustkillerxxx

Yo Smurfson hi also I’m a glacier main can we grind to Predator together?


Smurfson

Oh absolutely! Might be able to pull some Venom mains to help out before he gets nerfed


Thrustkillerxxx

My friend mains venom and his venom is G20 rn so yeah we can grind together


I-AM-SAINT-14_

Would a shogun main work?


Smurfson

Hmmmm might be a bit of a weird combo but ayye! I can see some sick plays being made with a Shogun


AgentChopz

Even if Venom gets nerves i ain't switching


totowolfie95

I'm a venom main, i can help out


BobTheBob9

bro


Smurfson

bro


GamingBeast5

I really didn't believe people who said that we (r/Titanfall) are crazy... now I do


cenozoicreddit

We all are mate


JumpingWarlock

What are you talking about? Games been out for like, 2 days. Better drop in and join the fight for the Frontier before the campaign spoilers become rampant :/ plus people have been hitting g400 really fast! Might be an exp exploit patch coming soon so hurry!


cenozoicreddit

Time to rain some lead destruction with my ruiner tiyan


ARandomEncouter

Heyo wait a sec. Where


Redditer_54

The whole community has gone mad after the DDoS attacks. There is no titanfall 3. Its only in our head :(


TotallyNotAWarden

Wait... it's all an illusion?


Teenager1007

Always has been.


Redditer_54

Yes :(


caveman7392

I'm gonna stick with my Wild Titan. The Beast Core is so fun to use!


Smurfson

Man Beast Core shreds 😖


caveman7392

It really does! I hope it doesn't get nerfed.


DrArsone

I'll eat my hat if they nerf beast core but leave Venom mains untouched


ohgodnothossucks

God cant wait fir the ttv venom to dc just because i picked butcher


Smurfson

Hah oh no 😩


Affectionate_Ad_114

congratulations, you've pissed me off


Smurfson

Ggs brotha!


Affectionate_Ad_114

this reddit is 1 step away from making a game through posts alone, right now it's just a fanfic


Squidtipead

I won't play ranked until they buff Mantis. She's so underpowered it's criminal.


Smurfson

Yeah I agree Mantis needs a buff, would be happy with an overhaul as well


ProDeath5567

did they remove masters? im pretty sure it was in the blog post they made a while back


Smurfson

They did for now, at least until they get a feel for how many reach to tier predator and if masters is needed


The-DRB

Medic mains gonna be having it easy since all the healing will give so many points its not worth getting kills when you can easily just heal your teammates and titans


Tonho053

Well, if I'm still skeptical about this I'm going to go into depression so hello madness. YEAAAAAA, TOMORROW I'M GOING TO PLAY TITANFALL 3 ALL NIGHT


Smurfson

😎😩


AgentChopz

Mind if a venom main joins?


Smurfson

I was just saying to a Glacier main that a Venom main would be nice!


AgentChopz

Awesome, well get to pred in no time with this team


Lordzapurple

People keep bamboozling me with titanfall 3 stuff and I keep thinking that they r actually making Tf3 but I know there not. Oooooooooof


Zeelotelite

Somebody leaked already the weekly gamemodes and rewards?


Smurfson

Yup! Actually hype AF


Joyaboi

Fucking scavs. I cannot stand when I throw a Nightstar grenade and it just goes right back to me. Viper main 4 lyfe


unlivedSoup69

I head the rebark is going to be the go to meta along with inferno pilot But I’ve heard rumors of it getting nerfed and the K-NOVA will be taking over the meta so watch out for that


Smurfson

I wouldn’t be surprised, although everyone knows Venom is gonna be OP so like… who knows ig?


unlivedSoup69

Yeah, but it’s easy to counter venom players with the spitwater, so there’s going to be a lot of those


Smurfson

Mmmmm, good point


yourallygod

Ya know it'd be funny if the community just uhm... well figures out most ideas for the clearly oing to release titanfall 4 ;)


Outrageous_Order_689

Going for that number 1 spot 💪


Smurfson

Oh absolutely 💪🏻😤


ButtersTG

Yea I'll grind, all of you Scavenger mains with my Mole digger drills!


HsZealot

Templar is better for teamplay, photon shield is the meta rn


Smurfson

Ahh you got a point, might have to pick up Templar


DoesThisMemeSuck

Cryo main myself, but I think I can get to Pred within a week. His freeze ability is op, especially with the Hailstorm LMG.


Smurfson

Ahh man him and hailstorm are annoying. We shall see, I wouldn’t be surprised if you get it this season, idk about next though


DoesThisMemeSuck

The devs confirmed a hailstorm bullet speed nerf, and I think cryo will have his freeze time shortened. Might switch back to monarch like I did back in TF|2 days, idk.


Unfunnycommenter_

Why are these so well made?!?!?!? Lol


Smurfson

Haha I made these as concepts for the titanfall 2 comp playerbase a while back! More as a side project if anything but needless to say they turned out well!


kristopherg11

Y’all are living in a different reality 😅 where’s my invite?


Smurfson

Honestly, you could probably just hop in, that’s what i did 😂


Daire89

Going for that number 1 spot 💪


Smurfson

Wait a second 🤔


M-Konn

Off to rip and tear in my titan. I am A gorilla Main if someone wants to queue up. 🙊🙊🙊🙊


Smurfson

🙊 I better see you top rank


Ludwig234

Fucking hell this sub has gone r/StarWarsBattlefront. I love it.


sleepsalot1

Is this the real smurfson?!?! I don’t know if he’s LEGIT! Get it… because of your tag online… I’ll show myself out…


Smurfson

Loooool yuuuuup 😜😜


SpoonEndedHammer

I still haven’t found which Titan is best suited to me, let alone the best loadout options. At least I still have my grapple boy pilot.


Rossomebob123

Are you the editor smurfson?


Smurfson

sorry for the late reply but yes I am!!


anometrus

Nah the ranked are probably gonna be filled with limpfire user tryhards.


CheeseCakeYee

hey guys ive been trying to get better at scavenger what do i do i just keep dying to the R-402


NOTUgglaGOAT

what the fuck is happening. y’all okay?


Smurfson

Good question lel


Manic_Mechanist

After the ddoses, the whole community has collectively lost their minds. We’re now all fantasizing about titanfall 3 as if it were real, because honestly we have nothing better to do


The-Plagiarist

No


just01guy

I know it’s not real. But why the f am I hyped so much. So much that it hurts.


Smurfson

Honestly, all joking aside it’s been sick seeing some of the concepts people have made for what they would like to see in the next Titanfall. Might seem crazy given that everyone is pretending but it do be a nice light in what is going on right now


unlivedSoup69

I was so confused for a little bit when I saw this


Cipher343

We've gone off the deep end


Timythedarkside

you have gone mad, all of you!


Smurfson

One. Of. Us.


EladMLG

STOP TELLING I AM HARD STUCK BRONZE I KNOW IT ALREADY, OK? I just want to enjoy TF|3 man..


Smurfson

:( its okay my guy


GabSan99

i have an idea: are there any programmers in this sub? if yes and we definitely lost our minds then they can work together and try programming a game by themselves for the community :) i know it's a really stupid idea tho...


sampletext34

Bro. Literally just hire some s.t.al.k.e.r modders who LITERALLY RECREATE THE GAME INTO HUNDREDS SMALLER MASTERPIECES EVERYDAY


Azooz7up

Dude could you imagine in ranked titanfall there’s like 2 options. 1v1 and a full on game. And each team should be able to vote to ban one weapon so then not everyone is spamming the car


Smurfson

So right now there is a Titanfall competitive community and the mode that was deemed the most competitive was CTF; 5v5, 6 caps, 7 minute rounds, everyone gets one titan choice (only 1 titan class per person) and one ordinance per pilot (except firestar which can be on more than one pilot). It’s a whole different playstyle but so much fun if you like competitive games! In terms of the CAR and weapon banning, honestly the issue with TF2 is weapon balance in general. CAR reigns to be the most reliable and versatile and the only way to fix that is through balancing changes which hopefully tf3 would be better at


The-Plagiarist

Hey little man r/titanfall: Titan fall 3 season 1 tomorrow!! Yea...


mrmemerboy11

I'm out of the loop here, is titanfall 3 actually coming?


NeonBladeAce

No, the people in the sub are making it themselves in post form


mrmemerboy11

Oh so it's basically meant to be a joke


NeonBladeAce

Ye


Reivax120

I open reddit and the first post I see is from Smurfson himself about our beloved game TF|3. Man what's happening these days???


Smurfson

Right?! 😩


mrbagal

fuck you, you shitty scav main your so campy fuck you fuck you fuck you


Smurfson

Ah u rite u rite :(


DoDoKusan

holy shit I didnt know this. Im in


Sauronxx

Lmao we have completely lost our mind


XOrionTheOneX

Could there be a wiki where we compile the things we make up?