T O P

  • By -

Elatra

Türkler soykırımı redettiği için bu kadar konuşuluyor. Batı ülkeleri yaptıkları soykırımları kabul ettikleri için artık o kadar konuşulmuyor. Bu kadar basit. Bi büyük oyun dış mihrak falan yok arkasında


[deleted]

Japonlar da ölene kadar inkar ederler atalarının suçlarını. Ama Güney Koreli değilsen onların bu kadar konuşulduğunu görmezsin. Türkiye'nin başında Erdoğan olduğu için bu kadar dile geliyor. Hatta daha yakın örnek vereyim. Hırvatların Ustasa sevgisi. Özellikle Hersek Hırvatlarının. Direkt Nazileri allah ilan ediyor adamlar. Sırplar dışında bundan yakınan bir insan gördün mü? Hayır. Eğer Türkiye son 20 yılda "liberal" bir yöneticiyle yönetilip Batıya yanlasaydı hiç konuşulmazdı Ermeni Soykırımı. Olay kabul edip etmeme değil yani. Ahlaki yanını umursamıyor kimse. Avrupa'ya ne kadar cici göründüğünü umursuyor.


[deleted]

[удалено]


[deleted]

tibet kadar naif ülke yoktur, dinlerini bilemem ama tibetliler öz savunma yapmayı bile tercih etmediler kan dökülmesin diye, bazı toplumların pasifist olması gerçeği var


[deleted]

[удалено]


[deleted]

yok, tibetin moğollar ile din dışında siyasi alakaları yok, historik alakaları da yok köken olarak, tibette tibetlilerden başkası var olmadı


Barobarko

İlk paragrafı okuduktan sonra gerisini okumadım açıkçası ermeni soykırımı ve osmanlı tarihi bilmeden bunlar üzerind ehangi sosyolojik değerlendirmeyi yaparsan yap boş


sniperfly_sf

Atla deve değil gibi geliyor bana, hâlâ VARLIĞI üzerine tartışıldığı için bu kadar gündemde/gündeme getiriliyor.


kombl

Önemli değil ermeni soykırımı herhangi bir tarihi olay. Şu an ise tamamen ruh hastası ermeni ve türk milliyetçilerinin kavga alanına dönüşmüş bir şey. O yüzden hiçbir aklı başında insan bunların kavgasına karışarak kendisini yormamalı.


napamamkartik

> O yüzden hiçbir aklı başında insan bunların kavgasına karışarak kendisini yormamalı. Cidden. Türkiye ne zaman bi halt yese gelip soranlar oluyor bana (yurtdışındayım) Ermeni soykırımı hakkında, “Bulgar/Pomağım, git bi Türk’e sor” diyip çıkıyorum işin içinden. Ne zamanımı boşa harcayayım.


k0ndr1

Çok basit "Sömürgecilerin Allahı bazı Avrupa devletleri" ve batı devletleri geçmişte yaptıkları suçları kabul ediyor ve geçmişini eleştirebiliyorken Biz, ortadoğu ülkeleri ve Çin gibi otoriter ülkeler suçlarını kabul etmiyor ve geçmişini eleştiremiyor


ErraticSnail

İlk paragarafı okudum ve imla hatalarından dolayı gözlerim kanamaya başladı. Devam edemiyorum.


shutuptoddodo

Benim icin onemi surada: Yaptiklarimizin sorumlulugunu almazsak ve cezasini cekmezsek insan haklarini ihlal etmeye devam edecegiz. Grup yorum uyesini mezarindan cikarip yakmak isteyen insanlarin bu kadar rahat bunu soyleyebilmesi bizim yaptigimiz vahsetlerle hic yuzlesmememiz ve bunlarin yaptirimi olmamasi... Yani demokrasinin yerlesmesi icin bu yuzlesme sart gibi.


[deleted]

[удалено]


[deleted]

[удалено]


honore_ballsac

Evet yaptim. Ben de senin gibi TRin uydurma kaynaklarindaki masallarla buyudum. Ayni senin gibi, "esas Ermeniler Turklere soykirim yapti, TRde Turk birakmadilar, su an Turk diye gezinenler Orta Asya'dan gelen yedek kuvvetlerimizdir" diye inaniyordum. Sonra buyudum. TRde bulunmayan yabanci (akademik) kaynaklari elestirel okumayi ogrendim. O zaman da gercegi gordum. Senin kaynak diye bildiklerin ya gazete kose yazarlarindan ya da mecburen o sekilde yazmak zorunda olan zavalli devlet memurlarindan.


[deleted]

[удалено]


[deleted]

[удалено]


[deleted]

[удалено]


[deleted]

[удалено]


[deleted]

[удалено]


[deleted]

[удалено]


Elatra

“Ermeni soykırımı gerçektir” demeyi Türklüğe karşı bir hakaret olarak gören insanlar kendi kendileri Türklüğe hakaret ediyorlar eziklikleriyle. Bizim bişey dememize gerek yok. Bu milletin itibarını çöp eden biz değiliz sizsiniz. İnsan olmayı öğrenemediğiniz için benim de mensubu olduğum 80 milyonluk koca bir millet kana susamış beyni yıkanmış faşist manyak ordusu olarak görülüyor. Biz kendi milletimizi eleştirmeyi biliyoruz diye böyle olmadı bu millet. Nasıl göründüğünüzü o kadar çok kafaya takmışsınız ki nasıl olduğumuz konusunda bir fikriniz yok. Buraya gelip “holocaust yalandır bu da kanıtı” dese birisi o da banlanır. Dünya sizin etrafınızda dönmüyor yani bütün insanlık suçlarına karşıyız biz. Kendimiz Türk olduğumuz için ve sub Türkçe olduğu için Türkiye daha çok konuşuluyor sadece. Ve evet gözümde insan değilsiniz. Sizi insan olarak görmememin sebebi ırkınız değil beyninizin olmayışı. Düşünmeyen insan insan değildir.


[deleted]

[удалено]


[deleted]

[удалено]