T O P

Hmmm

Hmmm

' + '
' + '
' + '
' + '
' + '
' + '
' + '
' + '

FragileRedditMod

Why would you do him like that


AshFraxinusEps

Not even the first time I've seen this. Some gym bros can be very weird


HY3NAAA

He will never go to a gym anymore


nixonbeach

Probably thought it was Alex Jones.


Grut0l

What the hell, I'd never talk to that person again. That's so disrespectful...


modsarestraight

Average social interaction in New Jersey


farhampt0n

Incorrect wtf are you saying lol, we take turns


reesespuffs32

Hahaha what the actual fuck my man


Lurkay1

He straight up put his anus on that guys nose. Wtf.


SpicyRingSting

Great way to get pinkeye


bernardhops

Or a sexual assault charge


MmmPanCaeks

Or brown nose


RottenFreshness

prob felt alright. Ya know?


dontneedanickname

>delusional


Thefourthhorde

He is quite upset


Seaweed-Constant

This poor soul…


JakTravis_u_SOB

Alex Jones is that you?!


comfortpod

No it’s Big Ed


Spacecommander5

Nah, he’d like it


TheTazarYoot

Fuck that. Screw that pos…


TransformerTanooki

I dont think he eould want to do either of those things given his reaction to the hole he would use to achieve them.


Idk-im-bad-with-name

Wow almost like a camera was there or something


CrudeAsAButton

Damn this is sexual assault and not cool.


MLC298

This is some *why the fuck am I friends with this hemorrhoid again? Because we’re definitely not friends anymore* kind of bullshit


sprogger

Pretty intimate way to find out your friend has haemorrhoid's i'd say


anyholsagol

I think he could've checked his prostate from that view


AnAncientMonk

from my experience: if youre friends with these kinda people, youre also just like these kinda people so its normal.


andy189

It’s true, one must know their audience.


Dr_Dang

This sort if filth has taken over this sub lately. This isn't "bizarre", this is sexual assault veiled as a prank. Mods need to get their shit together before it becomes a complete cesspool in here.


DanielOnFire101

The sub has lost its way


YabadabaDoodlieDoo

Not really bizarre as much as it is a lame disrespectful prank. I hope the guy filed sexual assault charges.


andy189

What if this was retaliation for some other “prank”? Not saying that’s the case, just saying we only know about 10 seconds of time regarding this.


DanielOnFire101

chances hover around 0%


Poknberry

That is such a fucked up thing to do. The guy is vulnerable, probably scared, and looking to you for help and you take advantage of him. And for what? Social media likes? God...


Peter_Rodruigues

For a moment I thought that was Alex Jones lol


worminator69

Is it just me or does dude like a fat Donnie Wahlberg?


dayto_aus

Option A: murder Option B: lawsuit


dontneedanickname

Option B is better imo


andy189

There’s way more options, just saying.


Mycabbages0929

*signs wistfully*


Graveyard_sketchbook

God dam, man must have seen the other side or something, screaming like a new born baby


drunko6000

I would beat the absolute fuck out of anybody who did that


PHDDrLucid

This is one of the most horrifying videos in a gym I've seen. I would react the exact same way if I was him


RipredTheGnawer

This calls for decisive and permanent retaliatory action


--80--

That's it, we can't be friends anymore...


Necessary-Ideal1977

You have been chosen for the secret brotherhood of the assholes. Your first test is ass clipping at the gym.


johnraxbow

that wiggle. Faul!


comfortpod

bruh nsfl😭😭😭


vainamo-

Now we know what happened to make Kyriakos like he is.


etorres4u

That man is traumatized to this day


Beautiful_Finger4234

why did my ass tingle watching this


[deleted]

u/savevideo


Gadv_

if anyone ever does that to me they're fucking dead i swear


ManomonamanAmonomMon

He didn’t wipe


acciowaves

Alex Jones got did


poolmen3000

u/savevideo


LayneCobain95

Jeez this was an asshole thing to do. But I’m seeing comments like “he was vulnerable and probably scared and looking to you for help and you took advantage of him”- like just calm down. This may have even been staged as a video that they knew would get likes… I mean he had his mouth open the whole time, I think nearly everyone would close their mouth having that going on, unless they wanted to add comedic screams to it. Everyone is so sensitive.


Suspicious-Lime-8269

God I hope this is real !!!!


Crocswearer69

Ivet never laughed so hard in life. This is hilarious


LayneCobain95

Yeah these comments need to calm down. I’ve watched this like 30 times on repeat and I’m pretty sure he was in on it. And the guy’s pants don’t look all the way down. He still sat on his face, which is gross yeah, but it wasn’t actual ass to face contact. His pants look just far enough down to show his crack. I’ve seen guys do grosser shit to each other. Not everything is sexual assault. Asses have always been funny, I guarantee the guy meant nothing sexual.


elvispresley420

u/savevideo


MarchKick

Is that Donie Walhberg?


Alden_Is_Happy

Straight up sexual assault


flamnos

u/savevideobot


EtanHey

u/savevideo


not_a_real_user123

u/getvideobot


eRoxPlayGames

u/savevideo


iGr4nATApfel

u/mp4bot


HeatronJR

u/savevideobot


southernlights23

U/savevideobot


SirGains57

u/savevideobot