T O P

Ortega's crew and their cringe masks.

Ortega's crew and their cringe masks.

leirbag_yballul

Me and the boys trying to act cool


Thiswillbetempacc

Look man I like entrance with bit of personality, NGL the Izzy's entrance with GOT mask was cool as well


Sofargonept2

Don't think its cringe. Its a mask.


ThreeOlivesChihuahua

They looked cool in the dark


Selfish_Development_

I liked it


TheLastAshaman

I thought it was cool. Not everything different is cringe


Doge-_0

this trend calling everything cringe is cringe


TorGR23

Looks like they've been spunked on by a radioactive Peter North.


BascomSpeedWay

Good Lord!


TurdlyBobbit

Matt Ramsey.


Birdgang14

Didn’t think it was cringe at all. Pretty cool looking.


Imthasupa

I think they are cool looking too.


evanskov

People just really hate Ortega. Bold move, it'll look stupid in retrospect if he loses but it was kinda cool.


ryan1074

You are wrong


Birdgang14

Upvotes say otherwise.


[deleted]

Says a lot about how many 12 year olds are here if anything


ryan1074

For real it's past these lads bed time, the t-city fan boys are as bad as mcnuggs, my guy has is on his 3rd title shot? For why?


buffpriest

Upvotes dont mean shit.


Howheyhowsitsgoing

I agree is not cringe but I’m not an Ortega fan either so I understand where OP is coming from


Birdgang14

So basically just hating. I’m not a fan either.


ryan1074

still cool?


Publius1993

Yeah.


Birdgang14

Well yeah…. What a dumb take. If he loses, it’s not cool. Get over yourself. Lol. It looked fucking cool. It was different.


Cat_Man_Bane

They’re an Internet fad from over 12 months ago...


Birdgang14

Who cares… looked cool in the dark for an mma walkout mixed with the message. Y’all just love to hate.


Cat_Man_Bane

Maybe next time he’ll walk out with some fidget spinners and you’ll think that’s cool too


Birdgang14

Lol corny joke. Just take the L.


Cat_Man_Bane

Says the guy who thinks masks that were popular with children a year ago is fully sick cool


Birdgang14

You’re so cool, man. I wish I could be so cool like you and up to date with what trends are cool or not like you. I can't wait to strive to be the level of coolness you are. Eventually, I'll get there. hopefully.


Cat_Man_Bane

DAE love the purge movie?!? Cinematic master piss 🔥🔥🔥


TheLastAshaman

Didn’t even know it’s from the purge movie. Still cool. You probably just think everything different is cringe


IMistahS

Watch Dogs Legion's marketing is kinda late.


LouSpowel

I’m pretty sure I saw those on a Facebook advertisement


procouchpotatohere

"their cringe masks" Nah fuck that, they look cool. The movies where they originate from however......


TheScienceNamesArgon

It's from The Purge. He's going to purge the division. Kind of cold, can't lie.


MILF_Bait_69

If Max wasn't in that division then I'd believe him 👊🌺


Howheyhowsitsgoing

First Jay Park, then Korean Zombie, next is TBD


TurdlyBobbit

Kind of a word I can’t say, not gonna lie.


MrNeskOne

Cringe how? wtf was cool as


[deleted]

[удалено]


Howheyhowsitsgoing

Naa more like you think it’s cringe what unlikable folks do even if that stuff isn’t cringe


Gunslinger1991

I thought it was one of the sickest walk outs in a long time.


YouGooberr

Calling everything cringe is cringe


TBurketMMA

This was a cool walkout


Publius1993

I enjoyed it too. Guess we can’t appreciate it with the insufferable Aussie crowd on this sub.


BoxCon1

Edgy


shastmak4

Shit was pretty cool. Y’all don’t like nothing


Inspiredbythelights

badass entrance


CheerioJack

Better than Alexander Volkanovskis.


imsurethisoneistaken

yeah idk why people upset with this. it ain't that bad


okkima

is this some fortnite shit?


CheerioJack

My thoughts exactly.


BasedNoface

I hate Ortega for what he did to my boiz Jay Park and Korean Zombie but this was objectively hard af


TurdlyBobbit

What does hard mean nowadays? Your comment is making me feel like I’ve been using it wrong.


BasedNoface

Badass basically lol


wakenbake7

I feel like people tend to call everything cringe when they have no personality


5up_1down

He's gonna pull a Wilder and say he lost because the costume weighted too much


unquietgraves

I liked it and wish we had more elaborate entrances.


WyteTrashBallin

Is he with Dream???


jubbuh

Just remember all the good the Purge does 🤷🏽‍♂️


atheoncrutch

I donno, my 8 year old thought it was pretty cool


UBeleeDis

The fat guy on the right is not helping one bit.


aTurquoiseFlamingo

Ayy it's the Legion


kingofcrob

looks like someone discovered aliexpress.


[deleted]

One of the most accurate titles i have ever seen


bokbik

Ortega gonna win. Volk looks nervous


bananas47

Volks walkout to his boomer down under-sandwich song is infinitely more intimidating


bobn3

I like walkouts, I like the Adesanya one too. ONE has some amazing ones


BigDogAlex

I like the masks.


special_snowflake_cn

I root for alex after this entrance lol


Earl_Makonnen

Had me laughing shit was corny as


MaleficentDistrict22

You’re the one cringe that entrance was fine